Pandemi Ankara’daki LGBTİ+ Derneklerini Nasıl Etkiledi?
Ankara’daki LGBTİ+ dernekleri, Kaos GL’nin çağrısıyla COVID-19 pandemisinde LGBTİ+ aktivizmini konuşmak için 29 Ekim’de bir araya geldi. 17 Mayıs Derneği, Gökkuşağı Aileleri Derneği (GALADER), Kaos GL, Kırmızı Şemsiye, Pembe Hayat ve ÜniKuir’den LGBTİ+ hak savunucuları; pandemide yaşadıklarını, sorunları ve çözüm …
Okumaya devam et “Pandemi Ankara’daki LGBTİ+ Derneklerini Nasıl Etkiledi?”









